II EDICIÓN VINESPAÑA 2019

A Federación Española de Asociacións de Enólogos (FEAE) ten o honor de invitalo a participar na segunda edición do Concurso Nacional de Viños de VINESPAÑA que celebramos en Zaragoza os días 24 e 25 de febreiro de 2019. Para este Concurso Xeralista, todos poden participar. as adegas, así como todas as súas variedades e tipos de viños de acordo coa súa propia regulación.

Tamén queremos destacar o traballo dos enólogos na adega e, polo tanto, recoñecerase e recompensarese a calidade dos viños eo traballo do profesional coas tres mellores puntuacións de viño para cada categoría.

O concurso estará patrocinado polas organizacións máis importantes como a Unión Internacional de Enólogos (UIOE) eo Ministerio de Agricultura, Pesca e Alimentación do Goberno de España (MAPA), como a máxima garantía de calidade e recoñecemento das grandes competicións nacionais e internacionais .

O xurado estará constituído por un panel de expertos cunha ampla representación dos ENÓLOGOS máis relevantes de todo o noso territorio nacional, xornalistas especializados e outros profesionais cualificados do sector do viños

ACCEDE AO FORMULARIO DE INSCRIPCIÓN

CONSULTA O REGLAMENTO

CONSULTA AS CATEGORÍAS DE VIÑOS

CONSULTA A GUÍA RÁPIDA E AS TARIFAS DE INSCRIPCIÓN

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Asociación sin ánimo de lucro que fomenta a profesionalidade na enoloxía en Galicia.

Asociación Extremeña de Enólogos

ASOCIACIÓN GALEGA DE ENÓLOGOS

%d bloggers like this:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close