ENOFORUM 2021

ENOFORUM é o maior congreso técnico científico de Europa para o sector vitivinícola, no que ademáis, nesta edición a Asociación Galega de Enólogos AGE participa como colaborador.

É o único congreso que reúne produtores, enólogos e enxeñeiros agrónomos, investigadores e provedores de tecnoloxía, fomentando o nacemento e o desenvolvemento da innovación no sector vitivinícola.

En 2021 celebraranse 3 eventos: o primeiro será en liña, Enoforum Web Conference (do 23 ao 25 ​​de febreiro) e os outros dous presenciais, nos Estados Unidos no condado de Sonoma, California (do 5 ao 6 de maio) e en Italia en Vicenza (19-20 de maio).

Aquí adxuntamos un documento que explica o evento. A inscrición é gratuíta para os asistentes e é a mesma empresa que organizou Enoforum 2020 en España cun gran éxito de asistencia. Xa hai máis de 3000 inscritos en todo o mundo e xa é o congreso máis grande en viticultura e enoloxía do mundo, agardamos que sexa do voso interese.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Federación Española de Enología – FEAE

Asociación sin ánimo de lucro que fomenta a profesionalidade na enoloxía en Galicia.

Asociación Extremeña de Enólogos

ASOCIACIÓN GALEGA DE ENÓLOGOS

A %d blogueros les gusta esto:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close