Inscripción 6º Encontro Enolóxico Galego

O vindeiro día 23 de Xuño de 2022 celebrarase no Pazo Baión, Pontevedra o 6º Encontro Enolóxico Galego. Un evento onde enólogos, técnicos e profesionáis poderán coñecer as últimas novidades e avances na enoloxía de mán de representantes de empresas e axencias punteiras no sector.

Descargue aquí o tríptico informativo.

Ademáis, tras as conferencias os asistentes poderán participar dun tunel cos viños premiados con Grandes Ouros en VinEspaña 2022.

Descargue aquí a folla de inscripción

Remita a inscripción debidamente cuberta a enologosgalegos@gmail.com

Para máis información teléfono +34 677 70 17 47

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Federación de Enólogos

Asociación sin ánimo de lucro que fomenta a profesionalidade na enoloxía en Galicia.

Asociación Extremeña de Enólogos

ASOCIACIÓN GALEGA DE ENÓLOGOS

A %d blogueros les gusta esto:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close